Träningstider

• Nybörjarkurs - Måndagar   18-19:30   Start 13 maj (5 måndagar)

• Träningsgrupp - Tisdagar   17-19  Start 14 maj

Utöver detta kommer vi att ordna fadderrundor för Grönt kort.

Träningsgrupper

Juniorverksamheten i Hedemora GK har två träningsnivåer

1. Nybörjare
  2. Träningsgrupp

Träningsavgifter 2024

• Nybörjarkurs:   500kr
  • Juniorträning:   500kr

Avgifter

Följande avgifter tas ut:

• Medlemsavgift och spelrättsavgift - tas ut från och med när man klarat grönt kort och registreras i handicap-systemet. Avgiftsnivå beror på ålder, se Medlemssidan. Berättigar till fritt spel på både stora golfbanan och korthålsbanan.
  • Träningsavgift - tas ut för de som deltar i någon av träningsgrupperna för juniorer på Hedemora GK. Berättigar till fritt spel på korthålsbanan samt deltagande i av klubben anordnade fadderronder på stora banan. För de som har grönt kort innefattar träningsavgiften även rabatterad greenfee "20-kronan" på andra banor i Dalarna. Innefattar även subventionerade tävlingskostnader i juniortävlingar.
  • Lägeravgift - för golfskola, lägerresor etc. debiteras särskild avgift för att täcka en del av kostnaderna.

Träningsavgift/ Lägeravgift betalas till Bankgiro 860-8192 Hedemora GK Ungdom.

Medlemsavgiften betalas till Bankgiro 5787-4901 Hedemora GK.

Anmälningsformulär